NYTT VISUM

Hej hej! Igår eftermiddag träffade jag Emilia i Uppsala när hon slutat jobba. Så kul att ses igen men samtidigt kändes det som att vi sågs häromdagen senast, haha. Vi gick på stan en stund och sedan åt jag kebab till middag! Såå gott och jag har längtat efter kebab då jag inte hittat det i USA! 

Eftermiddagen sa vi hejdå och jag gick hem till Linnéa och Johan som var snälla och lät mig sova där då jag skulle till Stockholm tidigt på morgonen. Jag åkte vid 07 imorse till Stockholm och till ambassaden. Jag fick stå i kö i ca 40 minuter utomhus och när jag väl kom in på ambassaden (efter säkerhetskontrollen) lämnade jag in alla mina papper och fick vänta över en timme innan jag fick gå till en lucka, lämna fingeravtryck och svara på frågorna "vad ska du göra i USA?" och "Ska du till samma familj? Trivs du?" och sedan sa han att mitt visum var godkänt och jag fick gå därifrån! 
(null)

Just nu sitter jag och värmer mig på ett kafé, jag har precis ätit en sen frukost och en chokladboll. Muuuums!! Jag ska vara i Stockholm i några timmar till och sedan åker jag hemåt! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0