SÖNDAG

Hej på er! Denna söndag tog jag en ordentlig sovmorgon, jag sov nästan 11 timmar!! Då vet man att kroppen behöver vila... Haha. Men det är sååå skönt att febern är borta och jag har bara huvudvärken kvar, men den är betydligt mildare nu än under veckan! Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag tittade på Netflix i sängen ett tag, jag har varit till affären och sedan hade jag Cajsa och Sanna över på middag. Jag fixade kött med potatisgratäng och beasås, sååå himla gott. Vi alla tre har saknat att äta potatis men framförallt potatisgratäng! Nu är jag tillbaka i pappans hus och snart ska jag sova. Jag hoppas veckan går fort för på fredag kväll flyger jag hem till Sverige på semester! Wohooo! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0