HELG I NYC

Halloj! Igår kväll åkte jag in till city och tanken var att vi skulle föra i en längenhet downtown på the rooftop meeeen det regnade och var dimmigt så vi stannade kvar hemma i lägenheten (på 44e våningen) och beställde pizza, drack öl och tittade på serier. Trevligt och mysigt! Runt midnatt var det väldigt dimmigt ute och man såg bara de närmsta byggnaderna, haha. Men efter någon timme lättade det! 
(null)

Imorse var det fortfarande något dimmigt och regnigt men jag trotsade vädret och tog mig upp på roftopen (52a våningen) en snannis. Sedan blec det en bagelfrukost innan jag åkte till The Museum of Natural History (naturhistoriska museet här i NYC) och strosade runt där ett par timmar. Det är såååå stort! Men kul att se allting! Det ligger mittemot Central Park så jag gick där en liten sväng efteråt innan jag käkade en sen lunch och åkte hemåt. Nu ska jag snart göra svenska pannkakor till familjen då de verkligen ville ha det, haha! Tur att det är enkelt och går fort! ;) Annars ska jag bara chilla och titta på Netflix ikväll.
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0