HOME SWEET HOME

Hej på er! Idag hade vi en sista förmiddag med utbildning och sedan var det dags för lunch och strax därefter avgång till flygplats eller upphämtning på hotell. 
(null)

Jodi kom och hämtade upp mig vid hotellet och så körde vi hemåt! Innan vi hämtade upp Jane från skolan stannade vi för att köpa en ny telefon till mig och fixa amerikanskt nummer! Det drog ut lite på tiden med att föra över allt från min gamla telefon så Jodi åkte och hämtade Jane, så henne träffade jag när de kom tillbaka till affären. Många många kramar där! Telefonen blev klar och vi åkte för att lämna av Jane på Hebrew school och nu hänger vi hemma. Jag ska försöka packa upp lite innan jag ska hämta Jane igen och äta middag. Anna är hemma hos sin pappa och ska sova där inatt men jag ska skjutsa henne till tennis ikväll! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0