TISDAG

Halloj! Idag efter skjutsning till skola och promenad med Daisy kom en av våra grannar förbi med massa bakelser och vitlöksbröd som tack för att jag har skjutsat hans son till skolan. Sååå gullig! Jag smakade vitlöksbrödet och en bakelse idag, båda var mycket goda! Det var svårt att sluta äta vidlöksbrödet till och med, haha. 

Annars idag svängde jag förbi min älskade butik Target. Man hittar alltid någonting där! Jag köpte några basic T-shirts plus en klänning och så köpte jag flingor och oliver, hahaha. De har verkligen allt möjligt där! 

Efter att ha hämtat hem Jane från skolan byggde vi lite med domino och spelade Uno. Jag skjutsade henne sedan till Hebrew School och åkte hem och lagade en kycklingrätt till mig och Jodi. Sedan var det dags att hämta hem Jane men på vägen stannade vi för froyo, mums! Jag älskar verkligen froyo, haha. Vi tittade sedan allihopa på ett avsnitt av ett bakprogram och nu är det dags för sängen! 
(null)

(null)

(null)
Spana in denna galenpanna! Haha. Så kan det gå när Jane ska låsa upp bilen... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0