EXAMENSCEREMONIN

Hej hej! I lördags var det dags för examensceremonin i Universitetshusets aula. Klassen var dit lite innan alla anhöriga kom för att öva på intåg, hur vi skulle sitta och uttåg. Vi hade även ett rum där vi kunde hänga av oss våra grejer och samlas, där även nervositeten ökade ju närmare klockan närmade sig 10, haha. Vi tågade sedan in i aulan till låten "Ain't no mountain high enough" och sedan var det tal från programrektor, Socionomus (med avtackning av de i klassen som engagerat sig i föreningen), studievägledaren och Synne, i min klass, spelade piano och sjöng för oss. Sedan var det dags för alla att enskilt få en ros och sedan gick vi ut till låten "Celebration". Väl utanför aulan var det mingel med ett glas cider och jag sa hejdå till min fina klass. Jag hann inte säga hejdå till alla då det var väldigt mycket folk där men många hann jag med iallafall! Därefter styrde bilden hem till mina föräldrar där vi hade fixat med en examensmottagning! Men det får bli ett eget inlägg. :)
(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0