EXAMENSMOTTAGNING

Halloj! Efter ceremonin i Uppsala hade jag en mottagning hemma hos mamma och pappa. Vi körde på öppet hus från klockan 15, så jag hann vila någon timme innan vi fixade det sista med maten och innan folk kom. Släkten, vänner till familjen och TG kom! Vi åt mat, öppnade paket, umgicks, Freya fick vara lite fotograf med min kamera och några stannade kvar och festade hela natten lång! Det var jättekul och jag vill tacka alla återigen för att ni kom och för alla fina presenter jag fick! Jag hade en riktigt bra dag, kväll och natt! :) 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Emelie och Freya hade även en egen liten photoshoot uppe på mitt rum, de tog säkert 50 bilder eller så med min kamera, haha! Så söta! 
(null)

Några av mina fina presenter! Tack sååå mycket, jag är jätteglad och nöjd! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0