IDA 23 ÅR OCH SISTA NATIONSUTGÅNGEN

Hej hej hallå! I onsdags fyllde Ida 23 år och det firade vi hela gänget hemma hos Sigrún med tacomiddag! Så kul att hänga alla en sista gång innan alla drar på diverse resor efter examensceremonin. Senare på kvällen drog jag, Ida, Linda, Clara och Matilda vidare till nation. Sigrún och Emilia stannade hemma pga förkylda. Jag hade också tänkt stanna hemma meeeen blev ganska enkelt övertalad, haha! Det var ju den fattigaste dagen på året, dagen innan löning och i januari månad... Så det var ganska lite folk men vi hade kul! Vi började med en runda beer pong och dansade sedan resten av kvällen. Detta blev även den sista utgången på nation för mig på ganska länge... Så jag försökte verkligen att njuta!
(null)

Jag sov hemma hos Sigrún och Pontus på deras soffa och kom hem till en gullig lapp, haha. Tydligen har Sigrún erfarenhet av att folk inte hittar lampknappen! ;) 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0