4TH OF JULY

Hej hej! Igår var det den fjärde juli, vilket är USA:s självständighetsdag (nationaldag). Som de flesta högtider är detta otroligt stort och det var fullt med olika event landet runt. Jag åkte med några vänner till en park vid vattnet ca 30 minuter ifrån där jag bor. Där var det full fart med lekar, tävlingar, bubbelmaskin, dans osv osv. Vi var där i ca 7 timmar (i över 30 graders värme!) och det hela avslutades med fyrverkerier. Det var dock lite tråkigt att inte se fyrverkerishowen i NYC, men jag behövde gå upp tidigt dagen efter plus att jag inte riktigt kände för att trängas bland alla människor (det brukar bli kaos där). Men jag är så glad ändå, jag hade verkligen en toppendag med härliga människor! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0