ÅH NEJ...

Åh vad irriterad jag är på mig själv. Jag skulle precis börja redigera en film från när jag var i New Orleans. Då insåg jag att de bilder och videos jag har tagit med min kamera inte är inlagda på datorn och jag rensade (dvs raderade allt från) mitt minneskort till kameran häromdagen...... Suuuuck! Jag som till och med dubbelkollade att jag lagt in bilderna på datorn, för jag hade en mapp från New Orleans men det visade sig nu vara endast videos och bilder från min mobil... Tråkigt! Så det blir nog ingen resevideo. Men som tur är hade jag överfört några bilder iallafall från kameran till mobilen så allt är inte borta, men det mesta. Vilken tur att jag har mina egna minnen ändå, hahaha. Nej usch, jag blev riktigt irriterad på mig själv och har lärt mig en läxa den hårda vägen. I framtiden hoppas jag att jag dubbelkollar sånt här! ;) 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0