CHILL CHILL CHILL

Hallå! Denna vecka har varit väldigt lugn och chill. Eftersom Jane är borta denna månad är bara Anna hemma och hon sköter sig själv förutom att hon behöver bli skjutsad till och från tennis. Men hon är på tennis 8.45-16.30 varje dag sååå jag har hela dagen på mig att göra andra saker! 

Anna har börjat övningsköra igen efter ett uppehåll och igår följde jag med henne och mamman. Det gick bra för det mesta, men hon körde in i en soptunna och höll på att köra in i flera bilar som var parkerade på sidan av gatan, utan att sakta ner eller någonting! Förstår att det är otroligt tufft att köra på sånna stora vägar som hon körde på, detta hände på en väg med två filer i båda riktningarna. Jag tycker inte hon är redo att köra där för hon har ingen känsla av var bilen är. Meeen det är upp till mamman. Jag kommer inte följa med ut på ett tag iallafall om de ska köra på den vägen igen, hahaha. 
(null)

Vi har iallafall handlat alla tre tillsammans och jag och Anna har hjälpts åt att laga mat tillsammans och mamman har bara blivit serverad. Men, det är ju inget ovanligt, hahaha. Men det är skönt med en hjälpreda i köket! Vi har även ätit efterrätt både söndag, igår och idag, haha. Vi lever livet! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0