HELGEN

Hej hej!
I lördags åkte jag in till city på eftermiddagen. Jag mötte upp några vänner som var inne i city och vi gick till Bryant Park och hängde ett tag. Vi spelade pingis en stund innan de åkte hemåt, men jag stannade kvar en stund till. Jag lyssnade på en podcast och satt och njöt i skuggan, det var riktigt härligt! Sedan åkte jag hemåt och åt mexikanskt till middag mamman och hennes kompis. Sedan hängde jag framför tv:n resten av kvällen, haha. Det var skönt med en hemmakväll och bara få vara själv!
(null)

I söndags började jag dagen med att titta på VM-finalen mellan Frankrike och Kroatien, som slutade 4-2. Jag hoppades på att Kroatien skulle vinna men det var iallafall en rolig match att titta på! Annars idag har jag fixat med några småsaker, varit till Target och tagit det lugnt. Jag fixade även visum till Canada då jag ska dit i augusti. Denna gång blir det Ottawa, det ska bli riktigt kul! Så jag har även kikat runt på lite saker att göra där och smått börjat planera resan! På kvällen åkte jag hem till pappan och tittade på Suits med Anna innan vi gick och la oss. Snipp snapp snut så var denna helgen slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0