POOL DAY

Halloj! Idag efter att ha skjutsat Anna till tennis åkte jag till en kompis, Karin. Vi hängde ute hela dagen vid hennes pool och hade det gött! Riktigt härligt! 
(null)

(null)

På sena eftermiddagen hämtade jag hem Anna och började fixa med middagen. Idag blev det grillade hamburgare och hemmagjorda pommes, ännu en mumsig måltid! Efter middagen skjutsade jag städerskan till tåget (mamman betalade mig $10 fastän jag hade kunnat göra det gratis om hon hade frågat, men det skadade inte att bli mutad med pengar hahaha) och när jag kom hem åkte mamman iväg för helgen. Så ikväll är jag och Anna själva hemma, just nu sitter vi och tittar på tv men det är snart dags att sova! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0