SISTA DAGEN I NOLA

Hej hej hallå! Idag tog jag ännu en sovmorgon, så himla skönt haha. Jag packade sedan ihop mina saker och checkade ut. Jag kunde lämna kvar mitt bagage på hostellet så det var skönt eftersom jag hade flera timmar innan jag behövde åka till flygplatsen. Jag åt brunch på ett populärt café runt hörnet, men väntetiden var över en timme lång! Dock var jag smart och ställde mig i kö via en app så jag gjorde det innan jag lämnade hostellet. Jag åt en jättegod omelett och provade på grits, vilket är en typ av majsgrynsgröt. Den smakade lite liknande mannagrynsgröt men också lite som risgrynsgröt, hahah. Det smakade helt okej men tror inte jag kommer äta det igen. Men en kul sak att smaka! 
(null)

Jag strosade sedan längst Canal St ner till Mississippi River och gick längs med vattnet en bit. Jag ringde även mamma och pratade med henne en stund! Det var ett tag sen nu, så det var kul! 
(null)

(null)

Efter detta började jag sakta men säkert strosa tillbaka till hostellet. Det började duggregna lite så jag passade på att stanna kvar där en stund och ladda mobilen och bara ta det lugnt innan det var dags att åka till flygplatsen någon timme senare. 
(null)

Nu sitter jag i taxi på väg till flygplatsen och det småregnar ute så det känns ändå skönt att åka hem nu. Men jag kommer sakna palmerna! Älskar att se palmer, det är verkligen semester för mig, haha! Hejdå New Orleans, Louisiana (NOLA). It’s been a pleasure! 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0