SURPRISE!

HEJ SVERIGE! Ja, som de flesta redan vet är jag i Sverige på semester. Jag åkte hem i torsdags (landade fredagsmorgon svensk tid) och överraskade familjen! De hade alltså ingen aning om att jag skulle komma, haha. Självklart filmades detta så jag tänkte göra en liten video sen! ;) När mamma, pappa, Mattias, Fredrik, mormor och farmor fått ett besök av mig och kameran åkte jag hem och sov i några timmar. Jag var helt slut efter att ha varit vaken nästan ett dygn, jag sov ingenting på flyget hit...
(null)

(null)

Efter drygt 4 sköna timmars sömn ringde mitt alarm och jag hade en kvart att klä på mig innan AK kom hit och hämtade mig, haha. Vi åkte till Uppsala för att fira Linnéas 25-årsdag! Vi blev bjudna på drinkar (av Bartender-Johan) och snacks. Sedan gick vi ut och åt middag, för mig blev det en jättegod räksmörgås. Som jag har saknat goda, färska räkor! Det var jättetrevligt och skönt ute på kvällen.
(null)

Jag åkte hem med AK på kvällen och hon lämnade av mig hos mina föräldrar. Där var det lite party på gång med grannarna så även om jag var otroligt trött stannade jag ett tag och hängde med dem! Sedan var det riktigt skönt att sova och jag sov läääänge, haha. Vi gjorde inget speciellt den dagen utan tog det bara lugnt hemma. På söndagen var jag med familjen (minus Mattias, men Fredrik anslöt sig senare) till Herräng för häng på stranden. Riktigt skönt! Sedan har vi även hunnit med att spela lite "water pong" hahaha. Mattias förlorade alla fyra matcher, det var kul för han blev lite småsur! 
(null)

(null)

(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0