UTFLYKT OCH KRÄFTSKIVA

Hallå! Igår var mamma ledig från jobbet så vi åkte till Östhammar på förmiddagen. Vi åkte ner till hamnen och kikade då jag aldrig varit där, iallafall vad jag kan komma ihåg. Sedan åkte vi och handlade innan vi åkte hemåt, jag passade på att köpa lite svenskt godis att ta med till New York!
 
Vi var även till "stenbrottet" som ligger nån kilometer från huset, där fick Nilla bada lite. Det var nog skönt att få svalka sig i värmen! :) Hon verkade nöjd iallafall, haha. Det var riktigt fint och mysigt där!
(null)

På sena eftermiddagen kom Fredrik hit efter jobbet och hela familjen spelade sifferkubb, och sedan hade vi en kräftskiva för oss själva! Det var så himla gott med kräftor! Jag åt kräftstjärtar när jag var i New Orleans men de var typ friterade, vilket jag inte tyckte om, så jag satt och "skalade" fram köttet men det hade tappat mycket i smak. Så detta var himla gott! Vi avslutade kvällen med kortspel och änglakort. :) 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0