EGENTID OCH AVKOPPLING

Hej hej! I måndags kom jag till pappans hus på morgonen för att ta Anna till skolan och väcka Jane för att ta henne till skolan lite senare. Meeen Jane hade sagt att hon hade ont i huvudet och ont i magen, så pappan lät henne stanna hemma. Hon sov ett par timmar till men vid 10 kom hon till mitt rum och spenderade resten av dagen med mig, hon lämnade bara min sida för att hämta snacks på eftermiddagen, haha. Hon var inte alls sjukt utan var sitt vanliga, hyperaktiva jag med mig, men på kvällen när pappan (som var hemma hela dagen men inte tittade till Jane för att kolla hur hon mådde) kom till köket där vi var så började hon med "jag har ont i huvudet och magen".... hahaha suck. Jag åkte hemifrån runt 19 för att få vara själv och låta pappan ta ansvar för sina barn (Anna hade en kompis hemma på eftermiddagen så de var för sig själva). 

Jag åkte till vattnet och köpte med mig pommes som jag åt till middag, haha. Det var så skönt att få vara nära vattnet och känns lugnet samtidigt som solen gick ner! 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0