HELGEN

Hej hej hallå! Jag tänkte skriva vad jag har haft för mig i helgen! I fredags kväll åkte jag till White Plains och bowlade med några au pairer från Thailand, då jag träffade en av dem på ett au pair-möte och vi bytte nummer. Vi hade jättetrevligt och jag lyckades få fem strikes på två omgångar, det tyckte jag var rätt bra. ;) Hahaha. Efter detta åkte jag och parkerade hos Jessica och så åkte vi till en bar där de andra tjejerna var på och hade en trevlig kväll där!
(null)

Lördagseftermiddagen spenderades med Jessica hemma hos henne. Vi försökte packa ner hennes saker då hon åker hem nästa vecka... Buhu!! Efter några timmar tog vi en paus och åkte till en restaurant där hennes kompis jobbar. Jag åt en mycket god och somrig sallad med ugnsbakad brieost, yummy! Mätta och belåtna åkte vi och tittade på bio, vi såg Ocean's 8 och den var bra!
(null)

Denna söndag har också spenderats med Jessica mestadels i hennes rum, haha! Men innan vi började med packningen igen åkte vi till Greenwich i Connecticut för lunch med Jessicas kompis. Vi åt på en mysig italiensk restaurant! Jag och Jessica har packat mycket av hennes saker men hon kommer säkert få packa om och sånt med, det är inte lätt att flytta hem alla saker man samlar på sig här borta! Jag avslutade denna helt med en ansiktsmask med Anna framför simhopp på tvn, haha! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0