LUGN LÖRDAG

Hej hej! Denna lördag blev väldigt lugn för min del. Förutom dramat på matchen mellan Sverige och Tyskland då, haha. Jag tittade på matchen och Jane var med mig andra halvleken. Sedan bokade jag flygbiljetter till nästa helg då jag kommer åka till New Orleans, det ska bli så kul!! 

Till middag var vi bjudna hem till grannen som grillade en riktigt god köttbit till mig och honom, medan de andra åt lax blandat med en krabbröra. Jag smakade det också och det var riktigt gott! Så skönt att bli serverad mat och få äta ordentlig mat! För vanligtvis är det jag som lagar mat hos mamman jämt, men då blir det enkla rätter som spagetti och köttfärssås, pastasallad, kycklinggratäng, köttbullar osv. På kvällen åkte jag, mamman, Jane och grannpojken P till bio för att se The Incredibles 2 igen, haha! Vi alla (förutom P) har redan sett den, men när det är någon film familjen gillar brukar de gå en andra gång med. Inget mig emot! ;) 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0