MÅNDAGSMYS

Gokväll! Idag efter att ha skjutsat tjejerna till skolan, gått ut med Daisy och dushat åkte jag hem till Jessica. Vi bara hängde på hennes rum och vilade, för vi orkade inte fixa med packningen, haha. Sedan åkte vi till White Plains för att äta på ett diner med Jessicas vänner, då hon hade en liten hejdå-lunch. Efter detta åkte jag hemåt och hämade hem Jane från skolan. Anna var med mamman på en synundersökning så jag och Jane lekte med Daisy ute. Sedan tänkte jag fixa svenska pannkakor till middag och fick hjälp från både Anna och Jane i köket, både med att steka pannkakor och duka bordet! Blev förvånad över att de lyckades hålla sams, hahaha. Vi åt sedan middag med mamman och nu sitter jag och tjejerna nere i källaren och tittar på film. Vi såg först The Incredibles och nu tittar vi på Mamma Mia, bara för att det kommer varsin uppföljare till respektive film nu i sommar som vi har tänkt att se på bio!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0