NYC PRIDE PARADE 2018

Hej hej! Denna söndag åkte jag in till city för att titta på prideparaden. Det är så himla stort och häftigt att se alla härliga människor som firar allas kärlek! Det var en riktigt folkfest och jag var där i över fyra timmar. Jag stod ungefär vid mitten av paraden och kom lite senare än det började samt gick innan det var slut då det var så otroligt varmt (28 grader och väldigt fuktigt), så jag tyckte det räckte med fyra timmar. Men tänk alla som är med i paraden som gick, hoppade och dansade omkring, galet! Jag såg även några kändisar, haha. Men det var svårt att se då det var så otroligt många människor och full fart runt omkring, men min favorit som jag såg är en skådespelerska från serien Orange is the new black, hon som spelar Big Boo, haha. Det var iallafall riktigt kul att få se och vara en del av årets prideparad. Kärlek är till för alla! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0