ONSDAG

Hej hej! Imorse åkte jag till en verkstad då min bil hade fått upp en varning på bilens dashboard och att oljenivån var på 15%, så jag hade bokat dit till idag. Det var även dags för 6-månaderskontroll så det passade ju bra, haha. Jag var där i 1,5 h och sedan fick jag även en gratis car wash och städning inne i bilen på ett ställe bredvid, så jag passade på att fixa det också innan jag åkte hem. Nu är bilen nästan som ny, haha! 
(null)
 
Annars idag har det inte hänt så mycket. Anna har känt sig febrig så hon har bara tagit det lugnt. Jag har mest hängt med Jane men vi har inte heller gjort så mycket eftersom pappan inte har några spel, inget pyssel, ingen fotboll/volleyboll osv, och Jane ville inte åka hemifrån till exempelvis en park... Så vi har i stort sett bara städat hennes rum, pratat och tittat på youtube. Pappan var iväg en stund på kvällen (som vanligt...) så jag fixade grilled cheese till middag eftersom det plus ägg var typ det enda vi hade hemma, haha. Bra och mycket näring va! En lugn men lång dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0