ONSDAG

Hej hej hallå! Idag var en ganska lång dag men ganska enkelt jobb iallafall, haha. Jag och Anna fixade med saker till hennes Costa Rica-resa på förmiddagen och köpte med oss acai bowl hem till brunch. Jag hämtade sedan Jane vid 11.30 från skolan då hon gick på sommarlov! Jessica kom till oss medan jag var och hämtade Jane och fixade det sista med sin present till sin värdfamilj. Sedan åkte vi alla och åt lunch tillsammans, på ett av Jessicas favoritställen, haha! Det var gott och vi alla blev proppmätta. Jag och tjejerna åkte sedan hem och Jane gick till grannen och hängde medan Anna och jag åkte iväg och handlade saker som vi inte hann på förmiddagen. När vi äntligen kom hem efter 10 timmar på språng gick jag till mitt rum och tittade på Netflix resten av kvällen! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0