TISDAG

Hej hej! Denna tisdag var jag med tjejerna större hela dagen. Jane hade skola på förmiddagen och jag och Anna hjälpte Jessica med att skicka iväg en flyttlåda till Sverige. När jag och Anna hämtade hem Jane passade på att vara ute en del i det fina vädret! Dock var det en del tjafs osv innan vi kom iväg på en promenad med Daisy. Haha, som vanlig typ! 

På kvällen kom Jessica över och fixade lite med en present till sin värdfamilj hos oss och Anna hjälpte till. Vi hade även gjort kort till Jessica, ett från mig och ett från tjejerna, som en liten hejdå-present (eftersom hon inte kunde packa ner mer saker!!!) hahaha. Vi alla var trötta men det är ju alltid mysigt att hänga med Jess! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0