WASHINGTON DC

Hej hej! I måndags åkte jag med mamman och Jane till Washington DC. Mamman frågade i fredags kväll om vi skulle vilja följa med till DC då hon behövde åka hit och jobba denna vecka och det ville vi! Vi tog tåget hit och bor hemma hos mammans kompisar som bor i ett radhus i sydvästra delen av staden. Vi kom fram fram på tidig eftermiddag och hängde i huset en stund innan jag och Jane gick till poolen som finns här för de boende i området. Trots molnigt så var det ändå närmare 30 grader varmt så det var riktigt skönt att hänga i poolen ett tag! På kvällen beställde vi kinamat till middag och sedan lekte jag "kontor" med Jane en stund, haha. Vi tittade på en film innan vi gick och la oss. Jag och Jane delar rum men jag fick sängen och hon en luftmadrass, haha!
(null)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0