LÖRDAG

Hej hej hallå! Igår var det lördag och jag startade dagen med en sovmorgon, så himla skönt! Jag sov till 10 och sedan låg jag kvar en stund i sängen och tittade på youtube-klipp, haha. Jag fixade mig och åkte till Scarsdale för att plocka upp svenska Jessica och en av hennes kompisar från Tyskland. Vi käkade burgare på ett ställe och sedan bytte vi bil till tyskens bil för att åka till Pace University där det var en stor basketmatch mellan två olika High Schools. Jättekul att se faktiskt, och vilken energi! Trodde jag nästan hade hamnat på en liiiiten Friends arena när Sverige spelade, haha. Efter matchen åkte jag hemåt men då smsade Pia (au pair från Chile som var min roomie på utbildningen) och frågade om jag ville träffas. Så vi möttes upp på en restaurang i närheten av där jag bor och käkade middag tillsammans och pratade ett par timmar. Jag känner hennes värdfamilj då min kompis Victoria var deras au pair när jag var här första gången, och jag umgicks mycket med henne och barnen. Vi hade en trevlig kväll och sedan somnade jag direkt när jag la mig i sängen, haha. Helt slut! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0