SISTA TIMMARNA MED I & F

Halloj! Igår eftermiddag var en vanlig dag med massa bilkörning för mig, skjutsade tjejerna hit och dit medan Ida och Filip njöt av sina sista timmar på Manhattan. Strax efter 21 hämtade jag dem vid tågstationen och vi köpte froyo så de fick smaka det! Vi handlade även frukost till morgondagen och sedan åkte vi hem. De packade och fixade i ordning och så tittade vi en stund på tv och bara umgicks. Så mysigt! Vi fick och la oss ganska sent och vid 5.30 imorse kom deras Uber och de åkte iväg mot nya äventyr! De ska nämligen på en bussresa från New York till Kalifornien och kommer åka igenom sydstaterna. Jag är sååå avis, haha! Och jag saknar dem redan! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0