TORSDAG

Hej hej! Efter en skön sovmorgon då pappan skulle ta Jane till skolan idag (Annas skola blev inställd igår kväll pga vädret, varför vet vi inte för det slutade snös på kvällen igår). Jag hämtade hem mamman från tågstationen på förmiddagen när hon kom hem från DC. Sen åkte jag och hämtade Anna och så åkte vi och shoppade! Jag köpte en jeansjacka och en hoodie och Anna köpte runt 5 olika t-shirts! Så himla kul att kunna gå omkring och shoppa med henne. :) Vi käkade sedan en sen lunch på Shake Shack, det är sååå gott där! Verkligen tips till folk som åker till New York, haha. 
(null)

(null)

På vägen hem till pappan åkte vi runt i området där hans hus ligger för att kika lite på hur processen att fixa ledningar osv går. De flesta stora träd som fallit har blivit fixade men det finns ännu mycket jobb kvar. Pappans hus har som tur el, medan flera hus i området (några på samma gata till och med) fortfarande inte har det, såhär en vecka senare... Resten av dagen har jag hängt med Anna, hämtat Jane från Hebrew School, gjort läxor med Jane och skjutsat Anna till tennis. Nu har jag precis duschat och krupit ner i sängen för att titta på Modern Family! 
(null)


Kommentarer
Postat av: AK

Men snygg jeansjacka!!

2018-03-10 @ 16:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0