VECKAN

Hej hej! Veckan har flygigt förbi, haha. Det har varit det gamla vanliga med att skjutsa hit och dit, läxor och fixa middag. Men jag hwr även varit till Janes skola en morgon med båda föräldrarna för en "föräldrafrukost". Alla tog med sig någonting och så satt man och pratade och umgicks. Alla hade med sig olika bakverk, bara en förälder hade med sig frukt, hahaha. Bra frukost... ;) Jag, Jane och Daisy har även spenderat  någon timme i parken bakom vårt hus, både i tisdags och igår, onsdag. Det är fortfarande bara några plusgrader här men solen värmde lite så det var två mysiga eftermiddagar. Idag, torsdag, var jag till ett diner och hängde med några andra au pairer. Två svenskar, två tyskar och en spanjor. Mycket trevligt och några av dem var det första gången jag träffade. Efter vår lååånga brunch åkte jag hem till Jessica en stund och bara pratade om allt och ingenting, haha. Så skönt att bara kunna vara. Nu har jag skjutsat Jane till Hebrew School och ska hämta henne om två timmar. Anna är hemma hos sin pappa (medan jag och Jane är hos mamman denna vecka, Anna vill bo hos pappan i veckorna). Jag får se om jag åker och hänger med henne en stund eller om jag stannar hemma. Mamman är i Ohio över dagen, hon åkte tidigt imorse och kommer hem ikväll. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0