FREEDAAG

Halloj! Idag hämtade jag Jane en liten stund innan hennes skola slutade och åkte till hennes terapi. Jag blev medbjuden av Jane att vara med detta samtal så jag fick vara med att spela spel/prata. Efter samtalet åkte vi till ett mall och shoppade lite! Jane fick spendera $50 för sin mamma och handlade några linnen, glass, kringla och klistermärken att sätta på sin laptop så hon var nöjd! Jag köpte en mugg och två body lotion, haha! 

När vi kom hem pratade jag lite med Anna (som sover hos mamman inatt, kors i taket!) och sedan åkte jag till Pia för att hänga i båthuset. Det bor ett par andra au pairer i området så de kom dit med några vänner också, så det var kul att träffa nya människor! Strax innan midnatt åkte jag hemåt och gick och la mig. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0