MATFÖRGIFTNING?

Hej hej! Igår hade jag stickande magont då och då under dagen och jag mådde illa och var allmänt seg, så jag låg i sängen nästan hela dagen medan Anna var i skolan. När jag hämtade upp henne på eftermiddagen sa hon att hon hade exakt samma smärta i magen som mig! Vi handlade lite soppa, kex och ginger ale (som de dricker här när de har ont i magen, istället för hushållskuren avslagen cola som jag är uppvuxen med) och låg i soffan resten av dagen och kvällen. Vi tog även smärtstillande medicin men verkade direkt hjälpa så det var bara att hålla ut. Sent på kvällen började smärtan släppa lite för mig och imorse mådde vi båda bra igen, inget magont längre så det var skönt! 

Jag har tittat på serier idag på förmiddagen och varit ute i solen med Daisy som har jagat bin/humlor i trädgården. Snart ska jag hämta hem Anna från skolan och om några timmar ska jag köra till flygplatsen och hämta hem mamman och Jane! 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0