REGNIG LÖRDAG

Hej hej hallå! Igår, lördag, vaknade jag upp på morgonen för att titta på semifinalen i hockey-VM då Sverige spelade mot USA! Det blev en bra start på dagen eftersom Sverige vann med 6-0! ;) Anna gjorde även frukost med äggröra, bacon och våfflor så det var gulligt av henne att dela med sig till både mig och mamman! Annars på förmiddagen gjorde jag inte så mycket, men på eftermiddagen trotsade jag regnet och åkte in till city och mötte upp en tjej som jag träffade på Montréal-resan. Inne i city regnade det inte men det var grått och trist, så vi gick bara runt och kikade lite i affärer. På en Bed Bath & Beyond-butik hittade jag bland annat ballerina och dajm, så det köpte jag med mig hem!
 
Efter några timmar strosandes i city åkte jag hemåt och bytte om till myskläder och åkte hem till Karin för filmmys med henne och Jessica. Vi såg The greatest showman och bara chillade! En skön lördagskväll. :)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0