SOLIG MÅNDAG

Hej hej! 

Denna måndag bjöd på sol och blå himmel utan tropisk värme, en perfekt svensk sommardag helt enkelt haha. Det var runt 24-25 grader och frisk luft vilket kändes toppen då söndagen bjöd på fuktigt och väldigt varmt väder. Jag var sugen på att promenera vid vattnet och lyssna på pod, så jag åkte till en sjö i närheten men det visade sig att området var privatägt så jag kunde inte gå in dit... Istället gick jag på trottoaren utanför en stund innan jag bestämde mig för att kika vid en annan sjö i närheten. 
(null)

Denna sjö var betydligt mindre och inte lika fin, men den låg i en park som var öppen och gratis för allmänheten. Jag strosade i skogsområdet och hittade sedan en liten klippa att sitta vid och bara njuta och samla energi! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0