SÖNDAG OCH HEMGÅNG

Halloj! I söndags vaknade vi strax efter 8 och jag gick med mins nyfunna vänner för att köpa frukost och sedan sätta oss på bussen som gick vid 10. Montréal ligger bara någon timme från gränsen till USA så vi behövde inte sitta så länge innan första stoppet. Men sedan åkte vi hela vägen förutom ett lunchstopp på eftermiddagen. Sista timmen spenderads på Manhattan då vi hade tre stopp där och självklart skulle jag av på det sista, haha. Men resan hem gick någon timme fortare än ditvägen så det var skönt iallafall! Väl hemma i NYC tog jag och tre andra tjejer tåget tillbaka till Westchester och jag blev upphämtad av värdmamman vid tåget. Jag var framme strax efter 19 och hängde med tjejerna en stund (som båda var hos mamman och sov där för det var mors dag, framsteg för Anna och mamman!!) och sedan gick jag till mitt rum och somnade ganska fort efter denna intensiva helg! 
(null)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0