UPDATE PÅ FÖRRA INLÄGGET

Sååå igår skrev jag om min långa (men bra) dag. Det blev så att jag fick skjutsa Anna till tennisen ändå för pappan hade tagit med Jane ut för att äta så de var inte hemma när Anna behövde åka... Men precis när vi skulle gå ut till bilen kom de hem, och då sa pappan "vad bra, Emma kör dig" till Anna, men då sa jag "well du får gärna göra det", men då sa han "nej men kör du, så kan jag jobba lite. Jag gör en deal med dig, om du kör nu kan jag hämta henne sen". Jag svarade bara i förbifarten "ja det ska du, jag har jobbat sen 8 imorse". Klockan var nu alltså 19.30 och det tar en timme att köra fram och tillbaka till tennisen. Så jag fick vänta ännu en timme på att få duscha och slappa..... Haha. Förresten tittade pappan bara på tv när jag kom hem... 

Så igår jobbade jag 12,5 h (man får egentligen bara jobba max 10 h) varav drygt 4 h bestod av att köra bil. Detta plus att ha varit ute i solen en hel del gjorde mig heeelt slut! Dock när jag höll på att somna på kvällen knackade Jane på min dörr för hon var ledsen över något Anna gjort och sagt mot henne så jag tröstade henne lite, och försökte få henne att gå till pappan men hon ville inte riktigt det av någon anledning. Sååå jag kollade på ett kort youtube-klipp med henne för att lugna ner henne och få henne att gå och lägga sig, klockan var ändå nästan midnatt! Ibland saknar jag att bo själv extra mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0