HELGEN

Hej hej! I fredags kväll efter att ha skjutsat Anna till tennislektion åkte jag hem till min kompis Moana som hade födelsedagsfirande i sin trädgård. Vi var några tjejer som hängde, åt pizza och snacks och hade en trevlig kväll!
 
På lördagen tog jag sovmorgon och gjorde inte så mycket på dagen, men på sena eftermiddagen åkte jag med Karin och Lanner till en Pig Roast, som vi var bjudna på av vår kompis Demi. Hennes värdfamiljs släkt hade dödat en gris och hade en stor fest där vi åt grisen och tillbehör som folk tog med sig, vilket blev som en buffé. Det låter rätt hemskt hahaha, men så var det. När vi kom var det bara grisens huvud kvar över elden och det såg så hemskt ut! De hade även hyrt in ett band som spelade i två timmar och vi stod längst fram och dansade hela tiden, haha. Det var en jättekul kväll även om det kändes synd om grisen (som jag för övrigt träffade förra helgen!!!)... Haha. 
(null)

Idag, söndag, åt jag lunch med två vänner, Emily och Emilli. Vi köpte pizza och åkte till en strand och åt vid den. Vi hängde där och bara pratade i timmar och det var väldigt skönt att göra ingenting, haha. Det var molnigt ute men väldigt varmt, runt 26 grader plus att det var väldigt fuktigt idag! Igår var det ganska kyligt på dagen och kvällen men idag kunde man gå i shorts och t-shirt igen. Dock tror jag det bara håller i sig denna vecka, för nästa vecka ska det tydligen bara bli runt 17-18 grader på dagarna. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0