JOBBTORSDAG

Hej hej! Denna dag skjutsade jag gänget till tåget på morgonen då jag inte följde med dem till city idag. Jane skulle nämligen till läkaren vid 12 (mamman tog henne men kom hem tidigare än skolan slutade) så det kändes alldeles för stressigt för mig att följa med till city. Istället stannade jag hemma och vilade, vilket var välbehövligt! Hahaha. Jag hade tänkt sova en stund eftersom jag sovit så lite på natten, men jag somnade aldrig utan tog det bara lugnt framför tvn istället, fram till mamman och Jane kom hem. Sedan skjutsade jag Jane till pappans hus. När vi kom fram hade grannen ett stort barnkalas med Bubble Bus (en liten buss som blåser massa bubblor) och de bjöd in Jane! Det var musik, bubblor och massa snacks, vilket Jane älskade haha. Vi stannade där kanske 20 minuter, fram till att bubblorna la av. Jane hade jättekul där bland alla barn som var runt 2-8 år, hahaha. Hon är väldigt ung i sinnet fortfarande. :) 
(null)

En stund senare åkte jag hem till mammans hus då hon skulle bjuda mig och gänget på middag. Hon hade även bjudit pappan, Anna och Jane men de kunde/ville inte komma. Så det blev bara mamman, jag och svenskarna. Jag hämtade upp dem vid tågstationen, beställde kinamaten och åkte och hämtade den. Vi hade en jättetrevlig middag och mamman fick lära känna dem mer och de fick lära känna mamman. Efter middagen gick vi ner till källaren och tittade på en dokumentär om 9/11 och sedan var det dags att sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0