ROSH HASHANAH

Hej hej! I måndags kväll hade vi en middag här med två familjevänner och barnens grandparents för att fira Rosh Hashanah, det judiska nyåret. Det var en ganska enkel middag med potatis, kyckling, grönsaker och lite judiska maträtter man har vid högtider. Men det som står ut för det judiska nyåret är sötsaker, då man önskar sig ett sött nytt år! Haha. :) Jag glömde ta kort på maten innan vi åt men fick några bilder iallafall.  Vi hade en trevlig kväll och alla kids som var där hängde med varandra i källaren, så det var väldigt stökigt när jag kom ner senare på kvällen när alla åkt hem. Så jag städade undan för jag kände mig stressad av att vara i kaoset, haha.
(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0