SKAVLAN PÅ MANHATTAN

Hej hej! Ännu en ledig dag för mig då det var en judisk högtid så både tjejerna och föräldrarna var lediga idag. Jag åkte till city med gänget och började med att gå från Grand Central till Madison Square Garden, vilket killarna ville se. Efter det gick vi ner till Madison Square Park och åt lunch i närheten innan vi gick till Chelsea Television Studios för vi skulle på en inspelning av Skavlan!! Det var en riktigt kul grej att göra plus att det var gratis! Jag ska inte säga vilka gästerna är, ni får titta på fredag helt enkelt. ;) Det var fyra gäster, men tre av dem är i samma program på fredag och en ska vara med i ett program senare i höst.  Jag kände igen två av gästerna iallafall! Vi var där i över tre timmar men tiden gick väldigt fort. En jättekul upplevelse! Den studion vi var vid tillhör normalt Rachael Ray, en kock som har en matlagningsprogram! 
(null)

Efter detta var vi hungriga så vi åt middag innan vi åkte över till Brooklyn för att titta på NY skyline. Alltid lika fint tycker jag! :) När vi skulle ta tunnelbanan tillbaka till GC blev eet lite trassel då vissa linjer inte gick, men vi kom fram tillslut och med ca 10 minuters marginal till nästa tåg hem skulle gå. Vi köpte biljetter och gick till tåget och satte oss. Men då fick vi veta att tåget väntade på polisens tillstånd att få åka iväg och de visste inte när vi skulle få åka... En halvtimme senare började vi rulla hemåt, vid kvart över tolv... Det var riktigt segt då vi alla var väldigt trötta, men det fanns inte så mycket vi kunde göra. Ännu en dag/natt somnade vi så fort huvudet träffade kudden! 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0