SVENSKARNA ÄR HÄR!!

Fredrik, Daniel och Johanna har hittat hit och det var sååå kul att se dem igen! Jag var borta med Jane när de kom till huset, men när vi kom hem kunde vi äntligen hänga! Vi beställde pizza till middag och sedan gick vi ut med Jane en stund till parken och sedan strosade vi omkring i området här. Senare kom mamman hem med Anna som hade varit och spelat tennis och vi åkte till pappans hus för att släppa av tjejerna och Daisy, samt att jag kunde visa dem runt i huset! Vid 9-tiden tillät jag dem att gå och lägga sig, haha. Jag själv har svårt att sova och klockan är snart 23, men hoppas jag somnar snart! I helgen väntar NYC!! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0