HELGEN

Hej hej! Det går lite sisodär för mig att blogga nu, jag vet inte riktigt varför haha. Lathet bara! I helgen som var har jag varit på brunch med Rachel (eller det var ett au pair-möte men vi satt för oss själva haha) och på fredagkvällen hängde jag med vänner, vi hade en spelkväll hos Demi som åker hem till Nederländerna nu i veckan. Även om vi alla var väldigt trötta efter en lång vecka hade vi lika kul som vanligt! 
(null)

(null)

I lördags tog jag ikapp min sömn och sov i 9 timmar, jag har snittat på ca 6 h sömn/natt i veckan. Jag fixade med tvätt och tog det lugnt men på sena eftermiddagen åkte jag till city för att träffa Moana som är på semester här från Tyskland! 

Jag gick till hotellet hon bodde på med en kille, AJ, som hon dejtar här i NY. Hotellet erbjöd ost, kött och vin fram till klockan 19 i loungen så vi hängde där och smaskade i oss gosaker! Sedan gick vi ut i kylan och åt middag. Mycket trevligt och kul att träffa Moana igen! 

I söndags tog jag det lugnt på förmiddagen men jag träffade sedan upp Moana, AJ och Carina för en sen lunch på ett diner. AJ behövde sedan åka och jobba så vi tjejer åkte till Rye beach och promenerade där en stund innan solen gick ner och det blev alldeles för kallt för att vara kvar, haha. Jag släppte av Carina hos sig och Moana på hotellet hon skulle bo på i New Rochelle. Jag åkte hem och packade ihop saker inför pappavecka och åkte sedan till pappans hus. Jag tittade på Grammy-galan en stund innan jag gick och la mig! 
(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0