ONSDAG

What a day! Det har verkligen varit fullt upp för mig idag, haha. Jag fick dock sova en timme längre då pappan skjutsade Anna till skolan, så det var skönt. Men vid 9 hämtade jag upp Jane och åkte till tandläkaren med henne. Sedan skjutsade jag henne till skolan, åkte till pappans hus och gjorde en lunch åt Jane då hon glömt göra det, lämnade av den i skolan och åkte hem till mammans hus. Där hann jag med att pyssla en liten stund samt prata med TG då de hade ordnat en överraskningsmiddag åt AK som fyllde 25 år igår! :) 
(null)

Vid 13:30 hämtade jag upp Anna på skolan då hennes två sista klasser var inställda, vi åkte förbi starbucks för Anna ville ha det och åkte sedan till mammans hus för att hämta upp Daisy. För övrigt var Anna på bra/normalt humör och pratade med mig som hon brukade göra, woho! Det kändes fantastiskt. Hon har tagit avstånd från mig sen i höstas av okänd anledning... Men idag var hon sitt vanliga jag! 

Vi väntade i huset en liten stund så att flickvännen och hundarna åkte från pappans hus. Mest för att Anna vägrar se/prata med flickvännen, men också lite för Daisy och småhundarna. Moana hade varit och shoppat med en kompis så hon kom precis hem när vi skulle åka igen. Jag skjutsade Anna till pappans hus, åkte tillbaka till mammans hus och åt en sen lunch med Moana. Sedan skjutsade jag henne till en biluthyrning föe att hon ville hyra bil så hon kunde ta sig runt som hon ville (hennes kille jobbar på dagarna och alla hennes au pair-kompisar börjar jobba rund 15). Jag släppte av henne och åkte för att plocka upp Jane från skolan strax efrer 15. 

Jane ville åka till mammans hus för att hämta något där så vi gjorde det. Sedan åkte vi till pappans hus där jag släppte av Jane och plockade upp Anna och skjutsat henne till SAT-prep. Därifrån åkte jag hem till Pia eftersom hon åker tillbaka hem imorgon! Vi hann med att prata en stund och reflektera tillbaka på året som varit. Vem visste att vi skulle bli så bra vänner den där kvällen vi träffades på hotellrummet precis när vi landat i New York! Så sjukt! Pia behövde även skrivs ut en bild och jag behövde handla lite godis till alla hjärtans dag, så vi åkte till CVS och fixade det. Sen på parkeringen där fick vi säga hej då. Usch, det var jobbigt! Jag hoppas verkligen att vi ses igen någon gång! 

Därefter behövde jag åka och plocka upp Anna igen och åka hem. När vi kom hem började vi preppa middag med att göra sallad, göra vitkol och broccoli i ugn samt stekt potatis. Pappan fixade köttet och vitlöksbröd och därefter åt vi alla fyra middag tillsammans! Det var faktiskt väldigt trevligt och stämningen var på topp! 

Sedan kom jag på att jag behövde pyssla ihop något kort till min alla hjärtans dag-present till tjejerna, men pappan har inget sånt hemma så jag åkte till mammans hus för att ta med mig det jag behövde, sedan fixade jag presenterna och NU, vid 21:30 kan jag äntligen ta kväll och slappna av! Hahaha. Verkligen full fart idag om man jämför med hur mina dagar brukar se ut, men också en väldigt bra dag! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0