ONSDAG - SNOW DAY

Hallå! Idag var jag otroligt trött på morgonen, haha. Så efter att ha skjutsat Jane till skolan samt handlat några saker på affären la jag mig i sängen igen och tittade på youtube. Efter ett par timmar duschade jag och skulle börja laga min lunch, men Jane smsade och frågade om jag kunde hämta upp henne en halvtimme senare då hennes skola stängde igen på grund av att det hade börjat snöat. Eller, det var troligtvis för att det skulle snöa hela eftermiddagen, för det var knappt någon snö ute när jag hämtade henne vid 1:15, haha. Såhär såg det ut utanför skolan och det var ännu mindre snö på de "stora" vägarna... 
(null)

Iallafall. Vi kom hem och jag började laga min lunch, hemmagjord champinjonsoppa! Jag fixade även en jalapeño grilled cheese. Det blev sååå gott! Så enkelt också! Mätt och belåten tittade jag på Netflix eftersom Janes tutor kunde komma hit tidigare idag så Jane var upptagen med henne. När Jane var klar med alla sina läxor spelade vi sims en stund. Hon har velat spela varje dag denna vecka, haha. Jag har nu lärt henne alla viktiga saker i livet! ;) På kvällen var jag, Jane och mamman på bio och såg What Men Want. Riktigt bra och rolig film! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0