DAYS WITH DAISY

Hej hej! I måndags kväll kom pappans flickvän hit och hon hade med sig sina två små hundar, så jag och Daisy fick åka till mammans hus. Vi var där till idag, onsdag, men nu har hon och hundarna åkt hem till sig. Så förutom att skjutsa barnen som vanligt har jag och Daisy varit ensamma hemma och hängt en hel del. 

Idag var vi även ut på en långpromenad med en au pair, Rachel, som jag träffade på ett au pair-möte igår. Hon är från Sydafrika och har bott här i någon månad nu. Det som är bra är att hon bara bor fem minuter ifrån mig, precis mellan båda mina hus haha. Vi gick en promenad på drygt 4 kilometer och avslutade sedan i parken ovanför mitt hus. Daisy brukar springa runt en hel del där men nu var hon trött, haha. När vi kom hem igen åkte jag och Rachel och handlade blommor till hennes värdmamma som fött barn och sedan åkte hon hem till sig. Jag har jobbat som vanligt på eftermiddagen och slutar om en timme när jag ska hämta hem Anna från SAT-lektion. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0