HELGEN

Hej! Efter att ha varit vaken i ett dygn och utgång som började min helg var jag ganska trött. Därmed har denna helg varit väldigt lugn, haha. Jag köpte Sims 4 häromdagen och har lärt mig spela det! Jag har bara spelat Sims 2 innan och det är ganska annorlunda, men sååå kul. Har velat spela 4an länge nu! Jag håller på att lära mig bygga hus och inreda dem, det är så mycket roligare i 4an, hahaha. Sims-nörden Emma! ;) 

På söndagseftermiddagen mötte jag upp pappan på starbucks, han ville prata igen och kolla läget efter vårt prat innan jag åkte till Sverige. Annars hände inte så mycket på söndagen, haha. Jag lagade middag och sedan åkte jag till pappans hus. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0