EN LUGN HELG

Hallå! Denna helg hade jag avsiktligen inte planerat in något speciellt, dels för att vädret skulle vara sisodär och dels för att jag haft så mycket planerat tidigare helger! Jag var ensam hemma i mammans hus och passade på att bara ta det lugnt där. Jag och Cajsa hade dock tänkt åka till Ikea på söndagen, men på söndagsmorgonen såg jag att det Ikea vi skulle köra till var stängt på söndagar! Så tråkigt! Vi bestämde oss att gå på bio på eftermiddagen istället. Vi var till en bio där man kan beställa mat och dricka. Det var första gången för mig! Men vi var inte så hungriga, så vi beställde bara en varsin milkshake och kaka till! Det var mättande nog! ;) Haha. Nästa gång får det nog bli att prova på mat och någon drink där!
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0