IKEA

Hallå! Denna lördagseftermiddag åkte jag och Cajsa till IKEA. Vi åt en sen lunch där och gick sedan för att handla med oss godsaker hem. För min del blev det lite godis, fikabröd (chokladbollar och dammsugare), kaviar, tunnbröd och köttbullar! Haha, det käns lyxigt! ;) När jag kom hem tittade jag på Mello och hade lördagsmys med mig själv. Lika bra att passa på när man är ensam hemma! Igår kväll hade jag några kompisar över och vi tittade på film, men ikväll kände jag för att vara ensam och njuta av tystnaden. Man kan slappna av på ett helt annat sätt när man är ensam hemma. Också skönt att slippa behöva vara trevlig och prata med någon, haha.
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0