ONSDAG

Hallå! Halva veckan har redan gått och det har varit en lugn dag för mig idag. Efter att ha skjutsat Anna till skolan på morgonen gick jag och la mig i ett par timmar till, haha. Jag var sååå trött när jag vaknade. Så det var skönt med lite extra sömn! Annars idag har jag bara fixat lunch och hängt med Daisy. När jag hämtade Anna efter skolan åkte vi till pappans hus där pappans flickväns hundar var (pappan och flickvännen var inte där). Så vi hängde med dem en liten stund men sedan behövde jag skjutsa Anna till SAT-prep och åkte till mammans hus. Jag åt middag och skjutsade sedan Anna till Hebrew School där hon hade ett möte. Men hon kunde åka med en kompis hem så jag åkte och hämtade Daisy och så åkte vi till pappans hus igen. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0