VECKAN

Hallå! Denna vecka gick fort hörrni! I tisdags var jag hemma själv med tjejerna över natten och Jane var hemma på dagen på onsdagen, så det blev många timmars jobb för mig. Som tur är så ville Jane vara lite för sig själv i sitt rum, så jag fick också lite egentid haha. På kvällen åkte Jane till Mongoliet med sin skola. De gör en resa en gång om året och innan resan läser de kurser och lär sig massa saker om landet. Detta året är första gången Jane åkte med och hon kommer vara borta 10 dagar. Jag är så avundsjuk!! Haha. 

Så på torsdagen och fredagen var det bara jag och Anna här. Men som tur är har Anna börjat lite smått prata med mig igen och på fredagen var hon typ tillbaka till sitt normala jag igen med mig. Hon gick dock som vanligt i skolan så på fredagsförmiddagen åt jag brunch med en kompis på ett av mina favoritställen, Stan’z Café!
(null)

Efter skolan skjutsade jag Anna till hennes terapi och efter det hade vi en timme att ha ihjäl innan hon skulle på tennis, så vi åt acai bowls. Yummy! Medan Anna var på terapi en timme samt spelade tennis en timme började jag läsa en ny bok. Än så länge är den helt okej men jag hoppas den blir bättre, haha.
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0