I'm in Malmö!

Chacha!
Kan ju meddela att jag är i Malmö nu ;) Haha. Har varit det ett tag, sen kvart över fyra.

När jag hoppade av tåget mötte min faster och farbror upp mig, så åkte vi hem. Jag fick två mackor och cola för jag var rätt hungrig men vi skulle inte äta middag på ett tag så.. :p

Vi har bara suttit och pratat, ätit middag och så har jag visat bilder från USA och Göteborg.

Jag är riktigt trött, så ska sova snart.

GOD NATT

På tåget

Chacha!

Nu sitter jag på tåget. Har precis visat biljetten så nu ska jag luta mig tillbaka, ta fram mitt godis och lokan och titta på filmer.

PUSS

bild från när jag åkte tåg till Göteborg

Statyn

Det står en staty här ganska när mig, framför/bredvid (beror på hur man ser det) bordet som jag tänkte sätta mig vid.. Men tur att jag inte gjorde det! För jag vet inte huur måga som har ställt sig bredvid den och tagit kort. Kul att jag hade hamnat på alla kort om jag satte mig vid bordet jag tänkte göra. HEHE.

Men alltså.. Ser jag också sådär töntig ut när jag är i andra länder och turistar? Suck. ;)

I väntan på tåget

Chacha! :)
Nu har jag tagit mig in till Sthlm. Jag gick direkt och letade upp från vilket spår mitt tåg skulle gå ifrån, och det tog mindre än fem minuter..... Så jag hade kunnat åkt in med en senare buss... Suck... :p

Aja, nu vet jag till nästa gång! :)

Jag tog en liten promenad i stan för att leta efter något mysigt ställe att äta frukost på, och jag hittade ett litet fik. Så jag sitter i uteserveringen nu. Lite kallt, men kaffet som jag har värmer. Tyckte det var roligare att sitta ute än inne, för då känns det mer... Coolt. ;) Haha.

Nej men jag sitter här och äter min bagel och dricker kaffe och väntar på att klockan ska bli tjugo över elva. ;)

Men ha det så gött, pusssssss på er där hemma!

Hemma från Älmstanatta

Chacha!
Kom precis hem. Har varit på Älmstanatta. Men det blev en tidig kväll då jag behöver packa och sova, för imorgon bitti tar jag bussen in till centralen och tar tåg därifrån till Malmö! :D

Men kvällen har varit trevlig. Började med att jag hängde nån timme med brorsan, sedan kom hans kompisar och jag träffade på AK, Marcus och Tony. Träffade även på Sofie och Daniel och sedan Frida och Madelene. :) Så jag umgicks med dom ett tag, sedan träffade jag på Lovisa, Lisa, Kajsa, Emma och Fia så då hängde jag på dom innan jag åkte hem.

Meeeeeen, nu ska jag packa det sista och sedan ska jag nog sova faktiskt, har så ont i huvudet.. "/

MEN jag lär väl höra av mig senare imorgon när jag sitter installerad på tåget eller något. ;)

PUSSSS

jag orkar inte blogga

jag håller på och packar till skåne nu, sedan ska jag väl käka frukost och sen åker jag nog till älmsta ikväll.

ha det gött!

They're gone

Nu har brudarna (Kajsa, Lisa och Therese) åkt hem igen. Har haft det skoj! ;D

Det började med lite chill framför datorn, sedan åt vi mellanmål och körde monopol.

Dagen avslutades med pannkakstårta som jag gjort. ;)

Tjejerna fick även träffa min mormor, haha.

Btw, nu fick jag tillbaka min kamera! :D:D:DD:D:D: wohoohoohoh. Har saknat den.

HAHAH var bara tvungen att visa hur retarded Lisa såg ut.

... det är ju tur att jag och Kajsa är så himla snygga då.

Morsning korsning!

Chacha!
Jag har precis gjort klart pannkakstårtan som jag tänker bjuda mina gäster på. Det är så att idag kommer Kajsa, Lisa, Therese och Frida hem till mig! ;D Hähähä. Fett kul.

Men måste gå, ska käka något och sedan dra till Hallsta,

laaaater!

WOHOO

Shiiiiit.
Pappa fixa just så att mina kanaler till tv:n är tillbaka!!!! :D
Har bara haft alla tv4-kanalerna och så... Så jag har varit utan de bästa kanalerna (3:an, 5:an och MTV) sedan i julas!!! :o Helt sjukt...

Men nu är de tillbaka så nu kan jag börja titta på tv igen! :D

Chacha!

Igår kväll drog jag till häverödal och träffade Sofie och Linnéa. Vi latja lite med en boll nere på HSK. :) Trevligt trevligt! Sedan avslutade vi kvällen med lite... vattenkrig. ;) Eller hur vare ni igen?! ;D hahaha. Linnéa, blev du lite blöt.. eller?

Sen cyklade jag hem och sen kom Linus till mig. Han sov här i natt.

Idag åkte ham hem och jag har hunnit med att dammsuga mitt rum, bädda rent sängen och stekt pannkakor. ;D

Ikväll blir det moppa till grissel och fika med brudarna, woohooo! :D

Joråsatte..

Chacha!
Har precis sett filmen Patrik 1,5 som gick på tv nyss. Helt okej film såhär en dag då man inte har något att göra. ;p

Snart ska jag ta och städa lite på mitt rum, hade jag tänkt iaf... Får se om det blir av! ;)

Nej men.. Jag ska plocka undan alla kläder iaf.. Får ju finbesök på torsdag!! ;) Haha.

PUSSSAR

MÅNDAG & TISDAG

I måndagskväll åkte jag hem till Linnéa. Vi (tha gäng + Danne) skulle fira henne för att hon har fyllt 17 år. :)

Det blev fika och presentöppning och massa skratt! ;D Skitkul! :)

Men tyvärr har jag inga bilder från det nu, för jag glömde kameran hos Kajsa igår. För igår (tisdag) åkte jag med Linnéa till hennes jobb och gick hem till Kajsa och Lisa och väkte Kajsa där runt halv nio. ;) Haha. "Vad är det som händer?" var Kajsas reaktion. Stackarn.

Anyway, jag spenderade dagen med dom. Vi åkte in till Norrtälje och hade det lite mys, sen åkte vi hem till dom och slingade Lisas hår lite ljusare.

Helt otroligt att hon vågade låta mig hålla på! :o ;) Hahah.

Men sen på kvällen åkte jag hem och gick dirket och la mig när jag kom hem, var helt slut. ;p

PUSS!

Resten av bilderna från Göteborg

Jag och Sofie sitter på ett pendeltåg till ett shoppingställe.

Mattias hjälper Amanda att ta av sig sina skor vid matchen.

Grabbarna innan andra halvlek.

SötAmanda skulle vara påskkärring.

På tåget hem fick Amanda smaka Mattias klubba. Hon tyckte det var jättegott!

Grabbarna vann deras andra slutspelsmatch (i lätt regn och solnedgång).

Fredagens morgonmatch avslutates med straffar som killarna förlorade.
Här är det Alex som lägger straffen och han var den enda som gjorde mål
i Hallsta. Snyggt var det iaf. ;)

Lukas, Fredrik, Viktor, Alex och Jocke i kön till Balder på Liseberg.

Jag och Mattias i småbåtarna på liseberg.

Jag och Sofie åker berg- och dalbanan Lisebergsbanan. ;D

Bevis på att Mattias åkte Balder!!! ;)

Grattis mamma i efterskott!

Snart ska vi ha en födelsedagsmiddag för mamma som fyllde 41 år igår! :)

Juste, jag har bokat biljett till skåne nu, woho!! :D

På väg hem

Chacha!
Sitter på bussen från Stockholm nu. Ska bli skönt att komma hem! :) Tågresan gick bra, jag hade ju datorn så kunde roa mig. Men när lillebror och mamma skulle titta på film gick jag till grabbarna och hängde med dom, skojsigt det med. ;D

MEN VAD ÄR DET HÄR FÖR VÄDER?! Regn............ Nice.
eller inte.

ONSDAGEN I BILDER

Match mot ett Engelskt lag.

Mattias, jag, Anna och Amanda tittar på.

Lagfoto.

Mattias och Amanda.

Amanda åker paddan.

Amanda och Mattias klättrar i träd. Mattias ena sko ramla ner i vattnet.. Yey!

Mattias bär Amanda.

SISTA DAGEN I GOTEBORG

Chacha! Sitter fortfarande pa vandrarhemmets dator som ej har de sista tre bokstaverna i det svenska alfabetet, hehe.

Anyway, idag blev det lite sovmorgon, till klockan 9 ungefar. Sedan var det dags att fixa sig och packa ihop lite for att sedan ata frukost. Nu har jag gjort det och snart ska jag och Mattias till Liseberg for en sista gang.

Sen far vi se vad som hander och sedan blir det hemgang!

PUSSSSS

FREDAG

Chacha!
Sitter pa vandrarhemmets dator for vart internet ar saaa himla segt! Gick inte att skirva igar sa skriver lite snabbt nu.

Igar var det 8delsfinal for grabbarna. Detta skrev mamma om matchen;

Klockan 8.00 motte HIK Leiknir, Island i Kviberg pa plan 10. Islanningarna sag starka och stora ut. Hade en tjej med ocksa. Hallsta gor ett mal ganksa tidigt i fortsa halvlek. Det har kandes hur tufft som helst. Andra halvlek kvitterar Island. HIK gor mal igen och var gladje ar stor! Island byter malis. Med ca 10 sekunder kvar kvitterar Island och det aterstar STRAFFAR!!! Slutresultatet blir 3-4 till ett vardigt Island.

Och det var sa det var. Man kan saga att killarna foll pa mallinjen riktigt.. Men island var det battre laget men Hallsta gjorde ju mal och lag aldrig under i matchen, forutom straffarna da.

Men eftersom matchen var tidigt, redan klockan atta pa morgonen sa hade vi hela dagen framfor oss.

Akte forst hem och vilade lite, sedan akte jag med Sofie och shoppade lite. Najs!

Senare akte vi hem med grejorna och sedan vidare till Liseberg dar vi var hela kvallen! NAAAJS

TORSDAG

Chacha!
Idag åkte jag med Soffan och shoppade ;D Jag köpte två linnen och ett par skor! ;D

Jag har även tittat på match, killarna spelade första slutspelsmatchen och de vann med 3-1!! :D Fredde gjorde första målet! ;)

Efter matchen lekte vi lite med Amanda och sedan åkte vi hem och sa hejdå till malmöfolket som skulle åka vidare hem till sitt hotell. De kommer lämna götet imorgon så vi ses inte på ett tag.

Men iaf, vi åkte hem och åt lite sedan åkte vi och tittade på match igen. Det var en spännande och nervös match. Hallsta gjorde 1-0 i första halvlek..... Och de vann med 1-0! :D Så nu är de vidare i 8-delsfinal!

Otur bara att den var klockan 8 imorgon bitti, så vi ska upp klockan 6.... Yey.

Så därför måste jag sova nu, så bilder från de senaste 2 dagarna kommer senare! ;)

GÅRDAGEN (onsdag)

Chacha!
Jag skrev aldrig något igår, det var för att jag inte orkade.. :p Internet tog sån himla lång tid och när jag hade varit uppkopplad i en halvtimme utan att kunna göra något förutom att vänta på att sidan skulle laddas klart så orkade jag helt enkelt inte vänta längre. ;p

Men igår träffade jag min kusin Anna från skåne. Hon kom upp med sin kille Andreas och dotter Amanda. :) Det var kul att träffa dem igen! De kom till Fredriks match, som de tyvärr förlorade.

Men efter matchen gick vi och åkte paddan, en liten turistbåt typ. Sedan satt vi och chillade i en park och sen sa vi hejdå för dagen. Pappa mötte upp mig, mamma och Mattias och åt middag med oss. Sedan köpte jag och Mattias mjukglass och efter det åkte vi hem, så det blev en tidig kväll.. Kom hem vid 10.

TISDAG

Chacha!
Idag har vi turistat lite, vi har åkt Göteborgshjulet och ett litet turisttåg typ. ;D

Sen har vi tittat på fotboll. Tyvärr förlorade killarna med 4-1 eller 5-1 eller nåt sånt. :p

Sedan har vi varit på liseberg! ;D

MÅNDAGEN I BILDER

Mamma och jag väntar på spårvagnen.

Jag i en kåta inne på universeumet

HAJEN!!!!!

Mattias tittar på en apa.

Sen blev det dags för match ;) Fredde har nr 12 i svart.

Sofie och jag på invigningen.

så jäla ballt! ;D

DAG TVÅ

Chacha!

Jag är så sjuuukt trött nu alltså. Har varit en lång dag.

Vi började med att gå på ett universeum, det var riktigt kul! Fanns allt från fiskar och stora hajar, till spindlar, ormar, apor och papegojor i regnskogen. Det fanns även en rymdenutställning, en vattenutställning och en massa roliga saker att göra, bl.a. klättra klättervägg, spela fotboll, rida och spela typ wii-spel.

Efter detta besök hittade vi efter en stunds promenad en italiensk liten restaurang där vi åt jättegod pizza.

Sedan blev det ett besök på Heden och efter det åkte vi till Kviberg för att titta på när grabbarna skulle spela mot ett brasiliansk lag.

Först dök de andra laget inte upp, och om de inte hade dykit upp efter första halvlek skulle ha varit slut (25 min) så skulle grabbarna vinna.

Efter ungefär 20 min dyker det andra laget upp och matchen dras igång.

Det var roligt att titta, för det blev mycket fina mål! ;) Hallsta vann med hela 9-0!! WOHO :D

Efter matchen åkte vi till grabbarnas skola där de åt, och vi bara chillade. Sen tog vi oss till Ullevi och tittade på det häftiga invigningen. Det var skitkul!

Fast..... Först kom Mattias bort........ Men vi hittade honom efter ett tag, en vakt hade hittat honom och som tur var hade Mattias sin biljett... Annars hade det blivit jobbigt, för Mattias hade ingen telefon med sig eller något nummer uppskrivet på sig... Men, det gick ju bra.. Den här gången. ;D

Han är hopplös att bara springa iväg sådär.. :p Han kom bort ett tag på universeumet också... :p Men då hörde vi honom gråta så vi hittade honom.. Haha.

Anywaaaa, invigningen var gryyyym! :D Är typ döv nu dock.

Men nej, nu ska jag nog sova. Blir ännu en lång dag imorgon.

Bilder kommer senare, orkar inte lägga in de på datorn nu.

PUSSSSSS

I GÖTEBORG!

Chacha, nu har jag kommit fram till Göteborg! :)
Det är kallare här än hemma, hua.

Men resan gick bra och nu på kvällen har vi varit på Liseberg. Skitkul! ;D

Väntar på tåget

Pappa och Mattias på tåget

Mattias i Göteborg

Jag i Mattias säng

Två killar i Freddes lag och Sofie

Mattias åker Lisebergsbanan

Sofie och jag fick åka Kanonen. Mattias fick inte.

Vi avslutade kvällen med slänggungorna.

GODNATTER

Chacha!
Nu har jag kommit hem från Linnéa, var där och tittade på film med henne och åt frukt, glass och nutella. Innan det åt vi på Roni's med hennes mamma, Janne, Ida och Sebbe. ;D

Iaf, jag har precis packat klart. Tror jag har fått med det mesta iaf! ;) Haha.. Men imorgon åker vi till Göteborg! WOHO :D

Jag kommer ha datorn med mig så kommer uppdatera när jag har tid.

Ni hemma, ha det så trevligt!

PUSSPUSS

Äventyrskväll i Herrängcity

Chacha!
Igår åkte jag och Jansson till Norrtälje och fixade lite saker, åt pizza och glass. ;)

När vi kom hem hoppade jag av bussen hos Sofie och gick till henne. Jansson skulle hem först och hämta moppen.

Hos Sofie var det fett med fest! ;) Hahaha. Nej men Daniel och Lukas var där och de grillade korv.

Efter ett tag kom Jansson, JP och Linnéa också.

Vi bestämde oss för att dra till Herräng och kolla om det var nån fart där, det är ju det där Herräng Dance Camp nu.

Det var någon fest på folkan så alla drog dit.. Haha, alla var utklädda för temat var typ Bollywood eller nåt... Så kommer vi där.. Haha, det var kul. Men vi gick inte in för det kostade typ 200 kr.

Så vi drog till en strand istället och chillade där. ;p

(det funkar inte att ladda upp bilder för tillfället, så bilder kommer sen!)

Norrtälje next

Chacha!
Ska snart dra till Norrtälje med Jansson. :) Skoooojsigt!

Puss

dagen

Chacha!

Dagen har spenderats med bästaste Amanda Jansson. Vi har bara chillat. Ätit glass, tittat på tv, tittat på bilder och varit ute och gått.

"Oj vad svalt det var här, bara 27,6 grader!"

Sommaren är härlig.

Nej men nu på kvällen åkte jag till IP och jobbade i kiosken på bilbingon, så nu är jag 300 kr rikare. NAJS :D

HA DET BRA I VÄRMEN, PUSS

ONSDAG KVÄLL

Chacha!
Igår kväll cyklade jag iväg till Hallstacity och mötte upp mina vänner Linnéa och Amanda hos Linnéas mamma. Där åt vi massa glass och pratade om veckan och helgen, vi hade ju rätt mycket att prata om då alla tre hade varit ute på äventyr. ;)

Efter det åkte Linnéa hem till sin pappa för hon skulle upp tidigt och jobba imorgon, och jag och Amanda tog en rundtur i Hallsta. Vi var jättesugna på pizza men alla jävla ställen var ju stängda!! :o Ofta allt stänger 10 då???

Suck. Haha.
Men vi gick till Nära dig, som inte heter det längre utan Sonys-Livs... Och där köpte vi ostbollar och cider, så gick vi till en lekpark och åt :D Haha, fett gott. Fast det kom massa mygg så vi satt inte där så länge utan började gå tillbaka till Linnéas mammas hus där min cykel och hennes moppe stod. Men först tog vi ett litet stopp vid busstationen och åt upp det sista vi hade kvar.

På vägen hem blev jag typ fett rädd när jag cyklade alldeles ensam i Skärstaområdet, så då ringde jag Kajsa. :)))) Hon är cool.

SÖNDAG-MÅNDAG-TISDAG

Chacha!
I söndags åkte jag hem till Kajsa och Lisa och tittade på fotboll,
bakade, satte upp tältet och chillade. Tittade även på gamla kort från
när de var små, skitsöta! :D

I måndags åkte vi hem till Frida på eftermiddagen. Lovisa kom också.
Vi tittade på film, åt och badade i poolen. Fast jag och Lisa bada inte då.
Sen drog vi ner till vattnet, satte upp tältet, de kom lite mer folk och det
blev lite mer bad. Sedan satt vi bara och chillade och sen gick vi och la oss.

Vaknade upp i ett varmt tält på tisdagen och hela tisdagen
mådde jag fan inte bra. Sög ju. Somnade en stund i skuggan
när de andra badade och Lovisa åkte hem. Senare på eftermiddagen
åkte Kajsa, Frida och Lisa ring. Jag orkade inte för jag mådde typ sämst,
meeeen de hade nog kul. :)

LÖRDAG - SÖNDAG

I lördags åkte jag och familjen norrut till berkingebadet. Vi tältade där också. En på pappas jobb var även där med sin familj så vi umgicks med dem.

HOME AGAIN

Chacha!
Tänkte bara meddela att jag är hemma igen. ;) Jag har haft det roligt men är heeelt slut, så ska typ sova nu. Även fast det blev en powernap i skuggan idag. (a) Men det var skönt fan. Någon dag framöver kommer det bilder här, såååå.... Ja. VI HÖRS.

Lateer!

Jag kommer inte blogga på några dagar nu, för snart åker familjen iväg till berkingebadet och vi ska tälta där en natt med. Sedan imorgon när vi kommer hem ska jag åka till Kajsa & Lisa och sova där och dagen efter det ska jag tälta med dom, frida och kanske lovisa. NAAAAJS :)

Tjarrrrå!

Dagen

Chacha!
Har varit en ganska chill dag idag.

Vaknade vid elva men låg kvar i sängen i typ en timme. Efter det blev det brunch, rostade mackor med skagenröra på och sedan lite äggröra, mums.

Sedan gick jag ut i solen och så stötte jag på Emelie så var jag fast med henne resten av dagen typ. He he he. Nej men bara några timmar..

Söt är hon ju iaf! Vi gungade, lekte med badbollen och badade.

Bingovakt är.. kul

Chacha!
Kom precis hem från IP. Har vart där på bilbingon och varit bingovakt. Sög, som vanligt.

Men den här gången fick jag vara den som delade ut pengarna, så det var ju lite bättre det iaf.

Men, nu har jag tjänat 300 kr och det är ju alltid nice att få lite extra pengar, speciellt såhär på sommarlovet när man har massa roliga saker att göra.

Nu blir det nog film eller läsa lite. :)

PUSSOCHKRAM

Hemma igen

Chacha!
Kom precis hem från Norrtälje. Har haft en mysig dag med bror min. :)

Vi började med att gå och köpa datorväska till mig och lite annat, sedan gick vi vidare och jag visade min skola innan vi fortsatte till fängelset. Mattias tyckte det var coolt men lite läskigt, haha.

Efter det gick vi och tog en varsin pizza till lunch. Efter det gick vi på stan i typ två  timmar eftersom vi missade bussen som gick halv ett, och nästa gick halv tre. Så vi tittade på mobiler, kläder och leksaker. ^^

Fick höra av Mattias att "Norrtälje är riktigt kul!" haha. Yey. ;p

Gammal bild på Mattias från förra gången vi var i Norrtälje.

Till Norrtälje we go

Chacha!
Ska ta och klä på mig och sedan äta frukost, efter det ska jag och Mattias cykla iväg till bussen för att ta den och åka till Norrtälje. Mysmys.

LATER! ;D

Fotboll, Spanien - Tyskland

Chacha!
Jag tittade på fotbolls-VM idag. Eller, igår var det faktiskt, klockan är över tolv såg jag nu.
Anyway.. Spanien vann. Så, jättebläckfisken Paul hade rätt, som vanligt.

(läs på aftonbladet om jättebläckfisken Paul, det är rätt coolt faktiskt. Han har 'förutspått' Tysklands alla matcher och visat att de kommer vinna. Han hade rätt i alla matcher. Nu, inför Spanienmatchen så 'spådde' Paul att Spanien skulle vinna. Han hade rätt.)

Mys med familjen

Titta så fint pappa hade gjort.

.. Har även lirat lite boll, straffturnering. ;) Jag och mamma kubba ner Mattias, hähä. (a)

Onsdag

Chacha!
Har varit en chilldag idag. Jag har cyklat till Hallsta två gånger, badat, tittat på film och chillat. Har lite ont i huvudet så orkar inte göra så mycket.

Later!

KAJSAAAA

Chacha lovers!
Idag kom Kajsa till moi. :) Trevligt trevligt!

Vi har tittat på mina bilder från usa, sjungit singstar, ätit glass, toast och middag, och bara chillat! :) Råsoft dag.

Nu ska jag göra mig iordning för att titta på fotboll. ;p Bakade en kladdkaka nu ikväll som jag tänkt smaska på med lite banan. I looove banan. ;) Hähä.

PUSS

Natti..

Nä, nu ska jag försöka sova lite. Får ju faktiskt finbesök imorgon! ;)
Hähä.
God natt.

Dagen i Stockholm

Chacha!
Åkte som sagt in till Stockholm med Sofie idag. :) Vi träffade även Daniel och hans kompis. Vi gick runt i stan och så, var bl.a. till Gamla stan och jag fick vara deras guide. ;) Hähä.

Daniel och jag. Jag fick låna hans keps.

Coolingar.

Dansa salsa. Jag kunde inte. Heheheh.

Hihihi.

Drar till stan

Chacha!
Har precis kommit ut ur duschen och nu håller jag på att klä på mig. Sedan ska jag äta brunch och sen drar jag och Sofie till Stockholm. Naaajs! :D

God natt!

Nu ska jag lägga mig och läsa, den ni! :o ;)

Chill med Karlsson

Chacha! ;D
Idag kom Karlsson hem till mig. Vi har bara chillat. Var galet varmt ute så vi gick in och stannade inne, det var ju lite svalare där iaf. Vi har tittat på Gothiafilmen från 2006, sjukt pinsamt att man har sett ut sådär! Haha. Sedan har vi tittat på en film och lite tv-serier.

Amanda tog kort på sig själv men jag orkar inte lägga in dom nu.. Hehehe (a) Kanske lite senare då. ;)

PUSSOCHKRAM

Grillparty

Chacha!
Igår kväll åkte jag hem till Jansson och träffade brudarna. Vi grillade, hoppade studsmatta och hade det trevligt! :)

LÖRDAG!

Idag vaknade jag upp hos Linnéa och även denna gång fick vi scones som hon bakade till oss. Mums. ;)

Jag drog hem runt ett. Stannade på Ica och handlade till kvällen. Efter det har jag bara legat och solat och badat lite. Nu är det 24 grader i poolen. Skönt! :)

Nej, nu ska jag duscha och sen blir det grilllllning i Hallstacity med bästa vännerna! :) Najs!

PUSSOCHKRAM I VÄRMEN

FREDAGEN

Chacha! ;D
Det har varit två chilldagar faktiskt! Ni får njuta med lite bilder. :)

Jag låg ute i solen med Emelie och hennes docka och spelade kort;

Min grannes barnbarn Madde var också med;

Emelie är söt;

Fredde "badar". Sedan tog även jag ett dopp. Fast på riktigt då, inte som Fredde. ;) Det var rätt kallt, 21 grader. Men skönt att svalka av sig i det varma vädret.

Sedan bytte jag om och cyklade till Jansson där vi tittade på film och skrattade. Vi hade skitkul! ;) Haha. Men sedan drog jag vidare till Linnéas mamma och där hittade vi ett par jättefina glasögon. HEHE. Visst blev jag söt?

Linnéa hade två kompisar från Uppsala där hos sig. Kul att få träffa dom. Efter ett tag drog vi vidare hem till Linnéas pappa. Linnéa och Sara åkte moppe medan jag och Johanna cyklade. Haha, men min cykel fick punka! :o :( Hahaha. Men som tur var var det inte alls långt kvar så vi gick sista biten.

Det blev en sen kväll, gick och la oss vid halv fyra. Men jag hade kul. Kul att träffa lite nytt folk. :)

God morgon!

Chacha!
Idag är det bättre väder än igår, så jag ska gå ut och sola lite nu hade jag tänkt.

PUSSSSS

Usch vad kallt det är!

Bara 20 grader idag.

Måste gå ner och dammsuga nedervåningen så jag blir lite varm..... :)

Idag blir en kul dag...

Chacha! ;D
Och vad ska jag hitta på idag då? Ingen aning. Blir väl som de senaste dagarna. Städa lite. Spela lite gitarr. Titta på Gilmore Girls. Sola om vädret blir bättre. Äta kladdkaka. Ut och springa. Eller nej, det gjorde jag ju igår. Vi behöver inte överdriva. Sitta framför datorn. Lyssna på musik. Titta på bilder. Läsa gamla blogginlägg.

We'll see, we'll see..

1/7 -10

Fan vad tiden flyger iväg. Det är redan juli.